Pred kratkim so v Renaultovi mreži predstavili spletno orodje, ki lastnikom avtomobilov na spletni aplikaciji zagotavlja preprost in pregleden vpogled v stroške servisa vozila in omogoča tudi dogovor o terminu izvedbe servisnih posegov.  Uporaba spletne aplikacije je zelo preprosta in ne zahteva posebnega računalniškega znanja. V prvem koraku voznik oziroma lastnik avtomobila izbere servisne posege, ki jih želi opraviti. Nato vpiše identifikacijsko številko svojega vozila, datum prve registracije  in število prevoženih kilometrov. Sledi pridobitev neobvezujoče ponudbe, z izračunom stroškov servisnih storitev. Če se s ponudbo strinja, svoj zadnji korak zaključi tako, da lahko kar preko spleta že takoj rezervira termin za obisk izbrane pooblaščene servisne delavnice Renault, sicer pa ponudbo lahko izkoristi v roku 30 dni. Poleg digitalizacije pri naročanju na servisne storitve, se bo v kratkem (predvidoma jeseni) V Renaultovi pooblaščeni mreži pričel tudi proces digitalizacije postopkov ob sprejemu na servis. To pomeni, da bo servisni svetovalec lastnika avtomobila namesto s številnimi papirji, sprejel s tabličnim računalnikom. Tako bo svetovalec storitev kupcu lahko ob sprejemu v servis neposredno ob njegovem vozilu s pomočjo tabličnega računalnika lahko pripravil ponudbo vzdrževanja, opravil pregled morebitnih poškodb na vozilu, ga poslikal ter zapisal pomembne zaznamke. Za kupca bo tovrsten digitalizirani sprejem hitrejši, enostavnejši ter bolj temeljit. Delovni nalog bo torej v digitalni obliki, lastnik avtomobila pa ga bo podpisal kar na tabličnem računalniku. Na ta način se bo v servisih bistveno izboljšala učinkovitost, krajši pa bodo tudi postopki ob sprejemu in izdaji avtomobila.